Meest gestelde vragen

Hieronder vind je onze meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een e-mail naar info@lafaves.nl en wij zullen je vraag binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden.

Bestellen:

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand. Klik daarna rechtsboven in op je winkelmand en controleer of al jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand zitten. Gecheckt? Ga dan naar afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer of je jouw naam en adres juist hebt ingevuld! Vervolgens kies je de verzendmethode. Daarna selecteer je de betaalmethode vooraf overmaken .Vervolgens vink je de algemene voorwaarden aan en klik je op "plaats bestelling" om jou bestelling te voltooien. Als je de bestelling hebt afgerond krijg je een bericht te zien dat je het verschuldigde bedrag moet overmaken, dit kan via een tikkie als je mij een berichtje stuurt op Instagram of je maakt het over via mijn rekeningnummer. 

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

Dit kan zodra je je artikelen hebt toegevoegd. Vervolgens ga je naar het afrekenproces. Onderaan zie je het balkje kortingscode, hier vul je jouw kortingscode in. Je korting wordt dan automatisch berekend! Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?

Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een verzendbevestiging naar jou e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze in de ongewenste mail/spambox terecht komt. Check daarom ook even of die daar niet in zit. Mocht die daar ook niet tussen zitten, stuur dan even een e-mail naar info@lafaves.nl en dan gaan we dit voor jou oplossen!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Als je al hebt betaald is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je nog een ander product willen toevoegen, dan is dit mogelijk, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Stuur ons dan een e-mail naar info@lafaves.nl met het juiste product wat je wilt ontvangen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op via ons e-mailadres: info@lafaves.nl Als je bestelling nog niet is verzonden, gaan wij jouw adres gelijk aanpassen. Check daarom altijd voordat je hebt besteld of je jouw adres juist hebt ingevoerd.

Sieraden:

Hoe kan je het beste omgaan met onze sieraden?

De sieraden zijn van RVS (roestvrij staal). Dat betekent dat de sieraden nooit verkleuren, je kan er dus mee douchen, slapen etc.! Alle oorbellen zijn 100% nikkelvrij. 

Welke maat heb ik nodig?

Kom je er niet helemaal uit welke maat je nodig hebt van een item?

Geen zorgen! Bij de beschrijving kan je lezen of het item op maat valt of dat we een maat kleiner/groter adviseren! Mocht dit niet het geval zijn of je twijfelt nog steeds? Neem gerust contact met ons op via de klantenservice of via ons e-mailadres: info@lafaves.nl je kan ons ook bereiken op Instagram: @lafaves.nl